on the streets_kiev ukraina
Institute:Images is subject to copyright/Sweden/Street Scene© Photo:Maxim Romenskiy
Maxim Romensky is a leading business coach in Ukraine. Adidas, Sony and P&G are among his customers. That's why we created a new visual look and a website for such a business expert we wanted to do something nice but with a profound idea. Maxim and I believe that an ideal businessman must have such qualities. Thus, a figure of opening the door as a symbol of limitless possibilities, open to each of us, became a logo for the Maxim Romensky project. Maxim's center helps those who could not recognize or use these opportunities in different circumstances and show them a way in the future. In addition, you can see an image that symbolizes progress and victory over your own fears. He is also a freelance photographer, and there are a lot of pictures from the streets of Kiev
Images is subject to copyright/Sweden/Street Scene© Photojournalism In Time©Photo:Robert G
Photojournalism in Time Är det senaste webb verktyg inom Street Scene Worldwide photo group. Bildjournalistik är en särskild form av journalistik som skapar bilder för att berätta en nyhet. Nuförtiden är det vanligtvis bara stillbilder, i seriösa nyhetsrapporteringar, som åsyftas. Bildjournalistiken skiljer sig från andra närbesläktade grenar inom fotografin på följande. En bildjournalists vardag går ut på att ständigt anpassa sig och gilla läget. Fotografen ska kunna tänka nytt på en sekund och se sig om efter nya möjligheter inom de snäva ramar som begränsar uppdraget: att göra något visuellt intressant av en verklighet som inte är det, ofta under tidspress och inte sällan med relativt motvilliga modeller. Photojournalism in Time kommer att arbeta genom de riktlinjer som arbetats fram av : The Umbrella Photographic Institute:Images is subject to copyright/Sweden/Street Scene
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar